Digital strategi
Grundlaget for en digital strategi er en analyse af, hvor virksomheden og produktet er i sin cyklus. I en sådan analyse undersøges det, om der skal satses på at skabe awareness, engagement eller nyskabelse. Derefter etableres en forretningsmodel, der er skræddersyet efter den enkelte virksomhed. Med forretningsmodellen på plads er næste skridt at planlægge en kampagnestrategi, der sikrer, at pengene bliver brugt på den helt rigtige lancering.
Kampagnestrategi og prototyper
Firstmade kan hjælpe dig helt fra start. Vi har stor erfaring med at udarbejde foranalyser af virksomheder samt at planlægge og visualisere digitale kampagner på årsbasis. I Firstmade kan vi…
- Justere og etablere forretningsmodeller, når produkter og services skal oversættes til digital brug
- Udvikle en kampagnestrategi for din virksomhed
- Sikre, at alle pengene ikke bliver brugt på en lancering, der efterfølgende er irrelevant på grund af manglende content opdateringer
- Udvikle prototyper samt mock-ups i programmet Axure RP pro
Ring til os eller kom forbi til en kop kaffe, så kan vi sammen finde den løsning, der passer til din virksomheds behov.

Cases

Øst for paradis
Vi brugte Google Analytics til at analysere Øst for Paradis’ trafik. Derefter udviklede vi en digital strategi, som skulle være med til at optimere biografens online profil. Strategien omhandlede blandt andet biografens fremtidige digitale markedsføring.

Udvikling af prototype
Vi udviklede en IT-prototype til et stort IT-projekt. Vores arbejde omhandlede opbygning af prototypen i Axure RP pro. Formålet med prototypen var, at investorer skulle have mulighed for at se, hvad de investerede i. Samtidig lettede udarbejdelsen af prototypen også arbejdet for udviklingsteamet i Ukraine.